تماس با ما: 09126100075 - 09123644845

مزایا و معایب خرید باغ ویلا در شهریار

تاریخ انتشار: 1400/10/18

تعداد بازدید: 1645

فضای وسیع: ویلاهای مستقل جادار میباشند  و در اطراف ویلا  نیز فضای زیادی وجود دارد. این مزیت به اعضای جوان خانواده این فرصت را می­دهد تا در این باغ ها، حیوانات خانگی نگهداری کنند و یا زمین‌های بازی در اطراف خانه درست کنند. شما می­توانید حیوان خانگی را به دلخواه بدون هیچ محدودیتی داشته باشید و فضای کافی برای قرار دادن آن‌ها در خانه شما وجود دارد . حتی حیوان خانگی شما فضای زیادی برای دویدن و بازی در اطراف دارد . حتی می­توانید فضایی برای سرگرمی‌ها و علایق خود ایجاد نمایید ، مانند زمین کوچک بسکتبال، گاراژ مکانیک و غیره.

سرمایه گذاری بلند مدت: به عنوان سرمایه گذاری بلند مدت ویلاها اغلب در مقایسه با آپارتمان‌ها بازدهی بهتری دارند . قیمت ویلا نسبت به آپارتمان بسیار بالاتر است. خرید ویلا نه تنها فضای فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می­دهد، بلکه یک سبک زندگی مجلل را با تمام امکانات رفاهی به شما ارائه خواهد داد. این نیز یک سرمایه گذاری عالی برای شما در آینده است و ممکن است ارزش ملک متغیر باشد، اما به هر حال، همیشه مورد تقاضا خواهد بود و همیشه در حال افزایش میباشد . به همین دلیل خرید باغ ویلا در شهریار  بسیار اقتصادی ترمیباشد .

حریم خصوصی: بدون شنیدن صدای دیگران از طریق دیوارها، هیچ گونه صدا از روی سقف شما، هیچ شکایتی در هنگام پخش موسیقی با صدای بلندتر از حالت عادی و بوی غذای نشت شده وجود ندارد.به طور خلاصه، ویلاها حریم خصوصی بیشتری نسبت به واحدهای آپارتمانی ارائه می­دهند. با این حال، امروزه بسیاری از جوامع ویلایی در حال ظهور هستند که فضای بین 2 ویلا بسیار کمتر میباشد . درچنین مواردی، تهدید احتمالی حریم خصوصی شما بیشتر در یک ویلا است تا در یک آپارتمان. نکته مهم این است که شما فضای بیشتری و حتی حریم خصوصی بیشتری در یک ویلا دارید . نیازی به نگرانی در مورد همسایگان مزاحم نیست که در آپارتمان‌ها بسیار رایج میباشد . اگر می­خواهید از هر روز خود لذت ببرید یک انتخاب عالی میباشد . امکاناتی مانند باغ، حیاط، تراس و موارد دیگر وجود خواهد داشت و برای شما لذت بخش است . اما، بسیاری از افراد حریم خصوصی را عامل مهمی می­دانند. بنابراین، ویلایی در یک محوطه محصور با محیط مناسب، مکانی امن و راحت برای زندگی میباشد .

آرامش بیشتر: با عجله و استرس زندگی ، مردم به دنبال اقامتی دنج برای رهایی از این همه استرس وبه دنبال آرامش هستند. در حالی که در ویلای خود در یک جامعه محصور زندگی می­کنید، از سر و صدای شلوغ ترافیک، صدای بلند همسایه و بسیاری موارد دیگر دور هستید. خرید ویلا مانند خرید یک سبک زندگی کاملا جدید است که بسیار آرام‌تر است.

معمولا در ویلا، فضا زیاد است و شما این آزادی کامل را دارید که فضای زمین را مطابق سلیقه و خواسته خود سفارشی کنید. با افزودن ویژگی‌های شخصی خود، خانه ای متفاوت را  داشته باشید.

محیط سالم: ویلاها اغلب کمی دورتر از آپارتمان‌ها قرار دارند. این بدان معنا است که آلودگی هوا و صدا خیلی کمتر خواهد بود. با داشتن یک خانه مستقل و دور از شلوغی شهر، از تمام مزایای زندگی در اجتماع برخوردار خواهید شد.

معایب خرید باغ ویلا در شهریار

گران قیمت بودن: این مورد بسیار واضح میباشد . از آنجا که برای خود همزمان زمین و خانه می­گیرید، قیمت آن زیاد خواهد بود. اگر همان محله را در نظر بگیرید، هزینه یک ویلا 3 تا 5 برابر قیمت یک خانه در همان منطقه میباشد .

تعمیر و نگهداری: در یک باغ ویلا، اقداماتی مانند دیوارها، زهکشی، تراس، باغ و... معمولا باعث می­شود فعالیت‌های تعمیر و نگهداری بیشتری را انجام دهید. برای مثال نگهداری از باغ و درخت‌ها و آبدهی به آن‌ها هزینه اضافی  دارند .

معمولا باغ‌های ویلایی در مناطق دور از شهر واقع شده اند و برخی از آن‌ها به جاده‌ها دسترسی ندارند و این مورد می­تواند یک مشکل خیلی جدی باشد، از این قبیل  حتما باید قبل از خرید باغ ویلا در شهریار ، مطمئن شوید که به جاده‌های محلی دسترسی دارند .